Наверх

Тюнинг:

Автоспорт:

Мы в социальных сетях

RANGE ROVER EVOQUE КАБРІОЛЕТ

20 декабря 2015 Рубрика: Сервис автомобилей

1. ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ Range Rover Evoque Convertible – це перший у світі розкішний та компактний позашляховик з відкидним дахом, а також найперший за всіх часів кабріолет моделі Range Rover.

Займаючи найвищу позицію у лінійці Evoque, новий кабріолет сприяє привабливості цього сімейства автомобілів, пропонуючи бренд Land Rover новій аудиторії клієнтів, які прагнуть отримати унікальне поєднання того рівня розкоші, що асоціюється з відкидним дахом, і досконалості. Маючи дві розкішні версії – SE Dynamic і HSE Dynamic, Evoque Convertible пропонує салон з чотирма сидіннями, інформаційно-розважальну систему нового покоління InControl™ Touch Pro від Jaguar Land Rover, а також незрівнянну прохідність будь-якими дорожніми умовами у кузові «кабріолет». Evoque Convertible зберігає елегантні пропорції моделей з п‘ятьма дверима та у кузові «купе» з відкритим або закритим тканинним дахом, що має звукопоглинальну ізоляцію. Простір у салоні та багажному відділенні також залишається надзвичайно універсальним, незважаючи на позицію даху.

Геррі Макговерн, директор Land Rover з питань дизайну та головний креативний директор, так коментує появу нової моделі: «Коли Evoque Convertible було вперше продемонстровано як концепт, реакція була надзвичайно позитивною. Наступним логічним кроком було впровадження новаторського концепту у життя, а з чітким розумінням дизайну нам вдалося зберегти оригінальний характер моделі Evoque. У результаті маємо найвищий вираз захоплення від водіння та привабливості, що ґрунтується на незмінно популярній назві Evoque та продовжує залучати до бренду нових клієнтів».

1.1 Динамічний дизайн Дизайнери Land Rover зберегли рішучу та стрімку зовнішність Evoque з відкритою або закритою системою відкидного даху. Вишуканий тканинний дах з натяжною конструкцією створює чіткий та виразний контур, який залишається вірним оригінальному дизайну, у той час як спеціальний механізм складає його гармошкою урівень з задньою частиною кузова, створюючи вишуканий вигляд без зайвих деталей. Розроблено нові безкаркасні двері, що гарантують ідеально чистий профіль, коли дах у складеному стані. Акцентуючи провідне положення Evoque Convertible у лінійці, слід відмітити, що клієнти можуть обрати з двох розкішних версій – SE Dynamic або HSE Dynamic. В обох випадках кабріолет відрізняється глибшим, агресивнішим переднім бампером з розширеними повітрозбірниками, а модель HSE Dynamic пропонує вишукані світлодіодні протитуманні ліхтарі. Бокові накладки у колір кузова візуально занижують автомобіль, а динамічний задній бампер має виразні отвори для подвійної вихлопної труби. Динамічна передня решітка з геометрично збільшеною зоною вічок, обрамлення повітряних отворів, а також асортимент з 11 варіантів конструкції та оздоблення легкосплавних колісних дисків розміром від 17 до 20 дюймів додає виразності дизайну. Для комплектів 18-, 19- та 20-дюймових легкосплавних дисків пропонується абсолютно новий дизайн. 20-дюймові диски відрізняються унікальним вибором з чотирьох варіантів оздоблення преміум-класу: поліровані, атласно-чорні, сірі Technical Grey та золотисті Technical Gold. Версія SE Dynamic оснащується решіткою сріблястого кольору Brunel Silver і (у розширеній комплектації) обрамленням повітрозбірників, решітки радіатора та протитуманних фар. Моделі HSE Dynamic відрізняються деталями чорного кольору Narvik Black преміум-класу та глянсово-чорними повітрозбірниками для навіть ще більш цілеспрямованої зовнішності. Обидві моделі мають попереду кришки буксирного отвору сірого кольору Corris Grey.

 

Чорний тюнинг-пакет забезпечує ще більшу помітність на дорозі завдяки унікальним 20-дюймовим легкосплавним дискам у атласно-чорному оздобленні, фарам, заднім і протитуманним ліхтарям з чорною невідбивальною поверхнею, а також зовнішньому оздобленню чорного кольору Narvik Black і чорному покриттю вихлопної труби. Уночі від нижньої частини бокових дзеркал проектується ефектне та унікальне підсвічування простору біля дверей у формі контуру Evoque Convertible. Лампи освітлюють ділянки землі навколо обох передніх дверей для максимальної зручності та надзвичайно виразної зовнішності.

Розповідає Філ Сіммонс, директор Land Rover з питань реалізації зовнішнього дизайну: «Над поясною лінією тканинний дах, що складається гармошкою, став природнім вибором, адже він відрізняється акуратними пропорціями, виключною багатофункціональністю та легковаговим дизайном. Range Rover Evoque Convertible пропонує найкращі риси кабріолету: чіткий, точно окреслений та вражаючий контур кузова «купе» при закритому даху та неймовірне захоплення від водіння, коли він відкритий».

Незважаючи на те, що нижче лінії вікон кузов здається таким же, як у купе Evoque, насправді за передніми дверима він був суттєво переконструйований, щоб вмістити механізм даху у складеному стані. Верхню частину задніх крил було ретельно переглянуто, щоб забезпечити ідеальну відповідність вимогам до вантажного відділення Evoque Convertible, було спроектовано повністю нові двері багажного відділення та спойлер. У задній спойлер, що оптимізує аеродинаміку та покращує керованість, вбудовано світлодіодний стоп-сигнал. Інноваційний шарнірний механізм дозволяє більше відкриття дверей вантажного відділення, гарантуючи відмінну багатофункціональність. Evoque Convertible наявний у 13 зовнішніх кольорах, включаючи нові металіки білого Baltoro Ice та сірого Waitomo Grey кольору. Щоб створити виразну лінію горизонту для доповнення тканинного даху у чорному кольорі Ebony Black, бокові дзеркала та верхня секція заднього спойлера у базовій комплектації мають чорне оздоблення Narvik Black. Аксесуари, що дозволяють клієнтові персоналізувати автомобіль Лінійка Range Rover Evoque стала для клієнтів втіленням персоналізації, і Evoque Convertible не є виключенням. Широкий асортимент аксесуарів дозволяє користувачам додати власні риси індивідуальності щодо як дизайну, так і практичності.

Evoque Convertible можна замовити з персоналізованими накладками на пороги з підсвічуванням (з написом на ваш вибір) або прапором Великобританії. Додаткова персоналізація у кабіні стає можливою завдяки відполірованим анодованим пелюсткам для перемикання передач, анодованому ротаційному перемикачу передач у червоному кольорі, а також спортивним сидінням з зображенням прапору Великобританії. Зовні бокові труби у яскравому оздобленні, бокові повітрозбірники з вуглецевих волокон, жалюзі на капоті та кришки дзеркал, а також стильні ковпачки вентилів шин створюють автомобіль, що вигідно відрізняється серед інших. Evoque Convertible здатний буксирувати до 1500 кг, а якщо необхідна додаткова практичність, можна також замовити знімний буксирний пристрій. Адаптивні повністю світлодіодні фари Range Rover Evoque Convertible пропонує на вибір галогенні (SE Dynamic) та біксенонові (HSE Dynamic) фари у стандартній комплектації або повністю світлодіодні адаптивні фари у розширеній комплектації. Ультрасучасні світлодіодні фари відрізняються новою, надзвичайно помітною лінійною графікою, що можна побачити у дизайні як самих фар, так і індикаторів. Світлодіодна технологія гарантує збільшену оглядовість і покращений термін експлуатації та зменшує використання енергії акумулятора, у той час як адаптивна функціональність дає фарам можливість автоматично слідувати рухам керма, збільшуючи світлове покриття під час проходження поворотів для додаткової безпеки. З галогенними, біксеноновими або повністю світлодіодними фарами Evoque Convertible оснащується світлодіодними задніми ліхтарями та денними ходовими вогнями. Для максимальної безпеки та додаткового візуального впливу як передні, так і задні денні ходові вогні вмикаються автоматично разом з активацією запалення.

1.2 Легковаговий багатофункціональний тканинний дах Дизайнери Land Rover ретельно оцінили всі можливі системи відкидного даху до того, як обрати вишуканий тканинний дах, що складається у гармошку, від Webasto – світового лідера у виробництві автомобільних систем складаного даху. Окрім натяжної конструкції для доповнення чітко окреслених пропорцій Evoque, заднє скляне вікно з підігрівом, встановлене урівень, доповнює відмінну шумоізоляцію для максимальної вишуканості. Дахова система Evoque Convertible опускається лише за 18 секунд та піднімається за 21 секунду після натиснення відповідної кнопки на центральній консолі. Крім того, вона дає можливість одночасного підйому або опускання всіх чотирьох вікон для максимальної зручності. Додатково можна швидко встановити вітровий щиток між задніми трьохчетвертними панелями облицювання, що сприяє досконалості при складеному даху. До переваг дизайну тканинного даху у порівнянні зі складаними жорсткими системами входить зменшена маса та покращений центр ваги, а також можливість піднімати або опускати дах на швидкостях до 48 км/г. Збережено великий 251-літровий простір вантажного відсіку у будь-якому положенні даху. Розкішний тканинний дах Evoque Convertible, наявний тільки у кольорі чорного дерева Ebony Black, імітує виразну графіку контрастного даху купе Evoque у розширеній комплектації. Як тільки дах опущено, приховані шарнірні панелі, розташовані у задній частині салону, складаються урівень, щоб приховати механізм, гарантуючи, що сучасні лінії Evoque збережуть чисту поверхню без зайвих деталей. Система захисту при перекиданні обладнується висувними алюмінієвими брусами, прихованими у задніх крилах. Система автоматично за 90 мілісекунд висуває їх у малоймовірному випадку перекидання, створюючи безпечний простір для пасажирів.

1.3 Розкішний салон з чотирма сидіннями Range Rover Evoque Convertible пропонує просторий та сучасний салон з чотирма сидіннями, що відрізняється розкішними матеріалами та ретельно виготовленими поверхнями. Вражаюче мінімалістична конструкція приладового щитка поєднується з рішучим горизонтальним вигином панелі приладів і динамічним вертикальним нахилом центральної консолі. Усі версії Range Rover Evoque Convertible оснащуються фіксованими здвоєними задніми сидіннями з центральним валиком і вдосконаленими динаміками у дверних панелях. Простір у салоні входить до числа найкращих у порівнянні зі звичайними кабріолетами. Велике вантажне відділення Evoque Convertible пропонує 251 літр простору для зберігання речей у будь- якому положенні даху. Можна замовити тримач для лиж, щоб мати можливість наскрізного завантаження великих речей для додаткової багатофункціональності.

У відповідності до лінійки Evoque 2016 модельного року вдосконалені сидіння зберігають неперевершений рівень комфорту та підтримки, але при цьому пропонують спортивнішу та технічнішу естетику. Дверні панелі підсилюють це чисте та сучасне відчуття завдяки вдосконаленим контурним лініям, додатковим смугам прострочування та перепрофільованим, глибше розташованим підлокітникам для виняткового комфорту та візуальної досконалості. Нова функція автоматичного замикання для бардачка автоматично активується разом з системою центрального закриття дверей для додаткової безпеки, навіть коли дах складений. Комплектації Комплектації SE Dynamic пропонують сидіння у перфорованій зернистій шкірі у вишуканому поєднанні двох відтінків кольору чорного дерева Ebony/Ebony. HSE Dynamic оснащується сидіннями з середньою секцією у перфорованій шкірі Oxford та елегантними рифленими вставками у центральній частині, що наявні у кольорі чорного дерева Ebony/Ebony та світлих відтінках Lunar/Ivory. Крім того, HSE Dynamic пропонує три ексклюзивних поєднання кольорів повністю у шкірі Oxford: чорний та червоний Ebony/Pimento, чорний та коричневий Ebony/Vintage Tan і відтінки білого Lunar/Ice. У базовій комплектації SE Dynamic оснащується розкішними сидіннями з електроприводом налаштування у восьми положеннях і функцією пам‘яті (у розширених комплектаціях з підігрівом), у той час як моделі HSE Dynamic пропонують електропривід налаштування у 12 положеннях. Можна також замовити масажні сидіння з налаштуванням у 14 положеннях і клімат-контролем. Вишукане освітлення у салоні Освітлення у салоні Evoque Convertible витончено підкреслює неймовірну майстерність виконання. SE Dynamic пропонує розширене підсвічування під всіма підлокітниками, у панелях дверей та у центральній консолі. У моделі HSE Dynamic передбачено підсвічування з налаштуваннями на вибір користувача та значним асортиментом кольорів, що обираються за допомогою сенсорного інтерфейсу Evoque Convertible. У число наявних відтінків входить фіолетовий Ultra Violet, янтарний Amber Glow, синій Electric Blue, білий Ice White та червоний Racing Red. Можна також обрати прихований режим, що зводить підсвічування у салоні до мінімуму.

1.4 Удосконалені технології з 10,2-дюймовим сенсорним екраном. Технологічні інновації являють основний елемент унікальної привабливості моделі Evoque. Ґрунтуючись на цій тенденції, Evoque Convertible підносить автомобільні технології на наступний рівень завдяки впровадженню оновленої інформаційно-розважальної системи InControl™ Touch Pro. Розповідає д-р Майк Белл, директор Land Rover з питань глобального розвитку автомобілів з мережевими можливостями: «Зважаючи на те, що це перший у світі кабріолет для всіх пор року, Evoque Convertible має включати технології, цікаві для перших покупців моделі, які прагнуть використовувати найновіші розробки. Для сучасних клієнтів вбудовані мережеві технології є невід‘ємною частиною, а тому цілком логічно, що наші останні моделі оснащуються ультрасучасною інформаційно-розважальною системою. Завдяки InControl™ Touch Pro модель Evoque Convertible впевнено займає лідируючі позиції щодо вбудованих систем мережевої взаємодії».

1.5 Система InControl™ Touch Pro спеціально для Evoque Convertible InControl™ Touch Pro пропонується з найбільшим у цьому класі 10,2-дюймовим ємнісним сенсорним екраном, що має надширокий формат 21:9 та роздільну здатність у 1280x542 пікселів. Це означає збільшення на 80% у порівнянні зі стандартною восьмидюймовою сенсорною системою Evoque та відкриває можливості для незрівнянно чіткої та згладженої графіки. Ця система не має жодної жорсткої кнопки. Головне вікно InControl™ Touch Pro зручно відкриває доступ до чотирьох найнеобхідніших інформаційно-розважальних функцій: аудіо, клімат, телефон і супутникова навігація. Крім того, вони доступні з засобів контролю на кермі. Ємнісні технології дозволяють користувачам використовувати жести, такі як змахування, перетаскування та масштабування двома пальцями, для навігації між підменю, аналогічно тим, що застосовуються для смартфонів або планшетів. До числа інших функцій входять камери системи паркування, еко-дані, датчики системи долання броду та налаштування клімат-контролю для задніх сидінь. Переходи між функціями зменшені для додаткової зручності, та інтерфейс оптимізовано для інтуїтивно зрозумілого використання. Технологія твердотільних накопичувачів надає до 60 ГБ пам‘яті для зберігання інформації (до 16 тисяч музичних композицій) зі значно швидшим реагуванням, ніж у SD-карток або систем на основі жорстких дисків. Удосконалена супутникова навігація (вказана як InControl™ Touch Pro Navigation) включає*:

  • Числення шляху, що гарантує функціонування у зонах граничного супутникового покриття
  • Завантажені регіональні мапи тривимірну графіку місцевості, перехресть і будівель 
  • Підказки для користувача щодо парковок і місць відпочинку 
  • Навігаційні вказівки як на панелі приладів, так і на лобовому склі за допомогою технології лазерного проектування

* залежить від ринку

Унікальна інформаційно-розважальна система Для найвищого задоволення від автомобільних технологій клієнти можуть замовити вдосконалення системи InControl™ Touch Pro за допомогою аудіосистеми об‘ємного звучання Meridian преміум- класу потужністю 660 Вт з 12 динаміками. Вона включає двоканальний сабвуфер і підсилювач з покращеною цифровою обробкою для відтворення неперевершеної якості. На відміну від нової двокільової антени, встановленої на даху моделей з п‘ятьма дверима та у кузові «купе», Evoque Convertible має дві антени – низькочастотну на задньому бампері та високочастотну між задніми сидіннями. У базовій комплектації цифрова аудіосистема Meridian потужністю 380 Вт обладнується 10 динаміками та двоканальним сабвуфером, забезпечуючи виняткову якість звуку. 2 МАЙСТЕРНІСТЬ ВИКОНАННЯ Завдяки своєму дизайну Range Rover Evoque Convertible відповідає найвищим стандартам, які забезпечують світове визнання для Land Rover. Надійність, унікальна прохідність та винятково високий рівень досконалості, притаманний моделям Range Rover – всі ці аспекти були ретельно доведені завдяки скрупульозному режиму тестувань, що відбувалося на автошляхах і в центрах випробувань по всьому світу.

«Виробництво Range Rover у кузові «кабріолет» поставило ряд унікальних інженерних завдань, такі як підтримка жорсткості на кручення, незважаючи на видалення конструкції даху, забезпечення захисту при перекиданні в автомобілі з відкидним дахом, дизайн якого передбачає нахил на 35 градусів, а також створення того розкішного та досконалого салону, якого очікують клієнти Range Rover, - зазначає Алан Фолькерц, директор Land Rover з питань лінійки автомобілів. – Режим вичерпних випробувань Land Rover гарантує досягнення всіх поставлених цілей. Evoque Convertible – це не тільки перший у світі кабріолет для всіх пор року, але й справжній Land Rover».

Значно підсилене шасі є основою для унікального кузова моделі з відкидним дахом, розрахованого на значні навантаження, який забезпечує жорсткістю на кручення рівною з моделями у кузові «купе». Це гарантує таке ж задоволення від водіння, що й у моделей з жорстким дахом, та автомобіль має такі ж технічні характеристики, що й існуючі версії Evoque.

2.1 Створено для надійності та безпеки Range Rover Evoque Convertible перевищує всі найстрогіші технічні стандарти Land Rover. Саме тому динаміка водіння, жорсткість на кручення, рівень безпеки та прохідність залишаються неперевершеними, незважаючи на складнощі, пов‘язані з видаленням конструкції даху автомобіля. Як і у всіх сучасних проектах Land Rover, програма розробки Evoque Convertible розпочалася фактично з удосконаленого моделювання у системі комп‘ютерного проектування та конструювання. Це моделювання забезпечило точні початкові дані щодо того, як зміна розподілу ваги вплине на динамічні показники, які знадобляться структурні модифікації, а також як забезпечити відповідність Evoque Convertible тим же технічним стандартам, що й існуючі версії Evoque. Згодом складний етап розробки прототипу дозволив інженерам Land Rover випробувати це моделювання у реальних умовах. У результаті маємо позашляховик з відкидним дахом преміум- класу, рівень безпеки, досконалості, ходових якостей та прохідності якого повністю відповідає його ефектному дизайну.

2.2 Неперевершене задоволення від водіння На доповнення до вдосконалених і ефективних систем повного приводу Evoque Convertible має переваги характерно міцної базової конструкції кузова, пороги якого виготовлені з високоміцної сталі. Ця конструкція передбачає систему додаткових розпірок для шасі, що компенсує відсутність даху, та забезпечує той рівень жорсткості, який відіграє вирішальну роль для ідеальної керованості та досконалості. Додатково сприяючи динамічним якостям, повністю незалежна спортивна підвіска має оптимізовані коефіцієнти жорсткості пружин і стабілізатори більшого діаметру, що забезпечує неймовірне захоплення від водіння, а також бічну жорсткість аналогічно версіям у кузові «купе». Ретельні налаштування гарантують, що виняткова якість руху Evoque не постраждала. Система векторизації крутного моменту гальмуванням і рульове управління з електропідсилювачем керма доповнюють зміни, що відбулися у шасі. Якщо буде виявлено знос передньої вісі під час проходження повороту, система векторизації крутного моменту гальмуванням застосує невелике гальмівне зусилля до обох внутрішніх відносно повороту коліс, що допоможе автомобілеві рухатися відповідно до траєкторії, наміченої водієм. Рульове управління з електропідсилювачем керма та перемінними характеристиками, яким обладнується Evoque Convertible, налаштовано на негайне реагування на зусилля водія, а також зменшення навантаження під час руху пересіченою місцевістю. Рульова колонка з перемінними характеристиками активує найбільше передатне число, коли кермо залишається у положенні для руху прямо, але як тільки застосовано обмежувач повороту керма, передатне число поступово зменшується. Це гарантує стійкість під час руху по прямій та підвищену чутливість керма при проходженні крутих поворотів. Перемінні характеристики полегшують керування для неймовірної маневреності в обмеженому просторі, але при цьому створюють відчуття стійкості та впевненості на високій швидкості.

Програма безпеки світового класу для підтримки неперевершеного рівня захисту на випадок аварії Evoque Convertible обладнується цілим рядом технічних інновацій. Так, передні стійки автомобіля підсилено для забезпечення ідеального захисту у разі перекидання, нові додаткові розпірки у днищі гарантують таку ж жорсткість на кручення, якою відрізняються версії у кузові «купе», але не на шкоду прохідності моделі Evoque, а система захисту при перекиданні, прихована у задній частині автомобіля, активується за 90 мілісекунд у разі виявлення перекидання. Розроблено також нову систему подушок безпеки: наразі передні сидіння включають комбіновану подушку для грудей та голови, що гарантує такий же рівень безпеки, що й аналогічні окремі пристрої у купе. Завдяки поєднанню різноманітних електронних систем подушки безпеки або бруси системи захисту при перекиданні не спрацюють випадково в умовах екстремального бездоріжжя, що було доведено у ході програми вичерпних випробувань Land Rover. Evoque Convertible пройшов ті ж краш-тести, що й всі автомобілі Land Rover, та модель має відповідати таким же стандартам безпеки. Тести включали лобове зіткнення з зсувною перешкодою, що допускає деформацію, на швидкості 64 км/г, бокові удари, що імітують зіткнення з опорами електропередач (48 км/г), та удари ззаду (89 км/г).

2.3 Незрівнянна прохідність будь-якими дорожніми умовами Evoque Convertible було випробувано у тих же умовах бездоріжжя та за тими ж високими стандартами, що й всі автомобілі Land Rover. До числа суворих тестів входило навантаження Evoque Convertible до максимальної повної маси автомобіля з вантажем та просування найскладнішими дорожніми умовами, що дало можливість піддати шасі неймовірним крутним зусиллям. Автомобіль пройшов усі випробування та у результаті досяг тих же унікальних характеристик прохідності, що й існуючі версії Evoque Dynamic.

Коментує Данелла Бегнелл, директор програми Evoque: «Рух з опущеним дахом – це наша спадщина. Вона почалася 68 років потому, коли ми випустили оригінальну модель Series I Land Rover. Ми випробували кабріолет Evoque за тими ж стандартами прохідності, що і кожен Land Rover до цих пір, та ще й додали декілька тестів. Додаткові розпірки у шасі, створені для збереження жорсткості на кручення, були розроблені спеціально для підтримки ідеального дорожнього просвіту аналогічно моделям з п‘ятьма дверима та у кузові «купе».

Кути переднього та задньому звису, а також поздовжньої прохідності зі значеннями 19, 31,0 та 18,9 градусів відповідно забезпечують неймовірні характеристики в умовах бездоріжжя. Evoque Convertible також може долати надзвичайно круті 45-градусні ухили, безпечно нахилятися до неймовірних 35 градусів і долати брід глибиною до 500 мм. Evoque Convertible оснащується повним комплектом технологій Evoque для руху бездоріжжям, включаючи систему реагування на рельєф місцевості та систему контролю тягового зусилля на всіх дорожніх покриттях – нашу нову розробку для 2016 модельного року. Система реагування на рельєф місцевості для прохідності без зайвих зусиль Система реагування на рельєф місцевості налаштовує рульове управління, дросельну заслінку, трансмісію, центральне зчеплення та гальмування/функції стійкості до умов руху за допомогою чотирьох режимів на вибір водія: «Загальний», «Трава/гравій/сніг», «Бруд/колії», «Пісок». Ідеальне просування завдяки системі контролю тягового на всіх дорожніх покриттях Система контролю тягового зусилля на всіх дорожніх покриттях дозволяє водієві встановлювати швидкість між 1,8 км/г та 30 км/г на передній або задній передачі та постійно контролює та налаштовує системи автомобіля без застосування педалей для оптимізації тягового зусилля та забезпечення стабільного просування. Таким чином, система зменшує навантаження на водія, зводячи його лише до керування автомобілем, у складних умовах бездоріжжя, коли підтримання плавного та безпечного просування може виявитися складним завданням. Інтуїтивна система активується за допомогою перемикача на центральній консолі та контролюється засобами управління круїз-контролем на кермі. Її можна легко вимкнути, натиснувши на педаль  акселератора або гальм. Систему можна навіть використовувати для рушання на слизьких шляхах, що гарантує незмінно зібраний рух. Датчики системи броду для усунення небезпек, пов‘язаних з глибокою водою Evoque Convertible здатний долати водну перешкоду глибиною 500 мм, а це неоціненна перевага в умовах бездоріжжя, коли шляхи затоплені. Використовуючи дані від датчиків у бокових дзеркалах, система контролю броду інформує водія про глибину перешкоди, виводячи візуальну інформацію на 10,2-дюймовий сенсорний екран автомобіля та подаючи аудіо сигнал, який нарощує інтенсивність по мірі збільшення глибини. Водій може спостерігати водночас поточну глибину води та те, наскільки глибше автомобіль ще може безпечно заїхати. Це особливо корисно за умов поганої оглядовості. У поєднанні з ідеальною артикуляцією мостів, унікальним повнопривідним тяговим зусиллям і шинами для бездоріжжя Evoque Convertible гарантує надзвичайно високі характеристики прохідності. Легендарні технології для бездоріжжя Запатентована система автоматичного контролю стійкості на спуску Land Rover входить у стандартну комплектацію, допомагаючи водіям зберігати зібраність під час руху з крутих схилів шляхом підтримки постійної швидкості та застосування гальмування окремо до кожного колеса.Система допомоги під час рушання вгору гарантує, що автомобіль не відкотиться назад під час старту на ухилах, а систему управління вимиканням гальм на ухилі створено для попередження надто швидкого прискорення на крутому схилі, якщо водій ненавмисно відпустить педаль гальм.

2.4 Потужні та ефективні бензинові й дизельні силові агрегати Evoque Convertible наявний з повною лінійкою легковагових, повністю алюмінієвих чотирициліндрових двигунів від Land Rover. Прийомистий та ефективний бензиновий двигун Si4 з чотирма циліндрами пропонує потужність у 240 к.с. з неперевершеним рівнем економічності та досконалості. Також у наявності надзвичайно ефективний новий дизельний двигун Ingenium об‘ємом 2,0 літра. Агрегати сімейства Ingenium, що спроектовані та розроблені Jaguar Land Rover і випускаються у новому Центрі виробництва двигунів компанії вартістю 500 мільйонів фунтів, розташованому в Уест- Мідлендс, є найефективнішими двигунами Land Rover за всіх часів. Ці пристрої, що відповідають вимогам Євро 6, є наріжним каменем стратегії Land Rover, яка передбачає створення силових агрегатів з низькими викидами CO2.

Найновіша дев‘ятишвидкісна автоматична трансмісія ZF і система повного приводу формують стандартну комплектацію моделі Evoque Convertible з бензиновими або дизельними двигунами. Лінійку очолює вдосконалений чотирициліндровий бензиновий двигун Легковаговий бензиновий двигун Si4 пропонує як найвищий рівень захоплення від водіння, так і чудову екологічну раціональність. Високоефективний агрегат потужністю 240 к.с. з крутним моментом у 340 Нм забезпечує ідеальну прийомистість на будь-якій передачі, розганяючи автомобіль від 0 до 100 км/г лише за 7,8 секунди та пропонуючи найвищу швидкість у 209 км/г. Чотирициліндровий двигун у компактному, повністю алюмінієвому корпусі обладнується вдосконаленим малоенерційним турбонагнітачем, системою прямого впорскування під високим тиском, а також подвійною системою незалежних регульованих фаз газорозподілу, що гарантує високу прийомистість та неймовірну ефективність. Завдяки двухвальній системі врівноваження ступінь досконалості відповідає високим вимогам, що висуваються до всіх автомобілів Range Rover. Удосконалені технології економії палива включають спеціальне покриття поршневих кілець та штовхачів для зменшення тертя, вихлопний трубопровід з листового металу, що скорочує час нагрівання двигуна та, відповідно, обсяги викидів під час невеликих подорожей, а також технологічну систему електронного управління для точного контролю процесу згоряння. Нові турбодизельні двигуни Ingenium для неперевершеної ефективності Відповідно до проекту, що розроблено повністю з «нуля», двигуни AJ200D Ingenium основані на алюмінієвому блоці циліндрів зі збільшеною висотою нижньої частини, який має тонкі стінки, запресовані литі гільзи циліндра для оптимізації ваги, спеціальне покриття поверхні та високу міцність. Паливо подається до камери згоряння за допомогою неймовірно ефективної акумуляторної паливної системи з електромагнітним клапаном, що працює під тиском 1800 бар, гарантуючи точне впорскування з низьким рівнем шуму та чудові характеристики формування суміші. Високоефективний турбонагнітач зі змінною геометрією швидко створює крутний момент з дуже низьких обертів та пропонує неймовірну експлуатаційну гнучкість у широкому діапазоні для прискорення без зайвих зусиль. Нова система очищення вихлопних газів за допомогою рідини AdBlue™ додатково сприяє екологічній раціональності, забезпечуючи відповідність стандарту Євро 6. Система впорскує водний розчин сечовини у вихлопну систему, нейтралізуючи шкідливі гази, такі як викиди окису азоту. Системи вибіркової каталітичної нейтралізації та охолодженої рециркуляції відпрацьованих газів під низьким тиском також скорочують викиди NOx . Турбодизельний двигун Ingenium пропонує неперевершене поєднання максимального крутного моменту при низьких обертах для багатофункціональності у щоденних поїздках, високий рівень досконалості та витрати до 5,1 л/100 км. Найефективніший турбодизельний двигун Ingenium має потужність 180 к.с. і крутний момент 430 Нм у широкому діапазоні для неймовірної прийомистості та неперевершеної експлуатаційної гнучкості. Висока потужність двигуна не шкодить його ефективності. Завдяки витратам у 5,7 л/100 км та обсягам викидів CO2 149 г/км у європейському змішаному циклі він входить у число найефективніших агрегатів Land Rover, наявних на сьогоднішній день.

Турбодизельні двигуни Ingenium пропонують найвищий рівень досконалості, якого вимагають користувачі Range Rover. Міцний та легковаговий алюмінієвий блок циліндрів, роликопідшипники розподільного валу та двухвальна система врівноваження в основі своїй гарантують низький рівень вібрації. Отвір циліндра на 12 мм зміщено від колінчастого валу для мінімізації тертя між поршневими кільцями та стінкою циліндра, у той час як роздільні інжектори та овальна зірочка приводу паливного насосу високого тиску також сприяють винятково тихій роботі двигуна Ingenium. Агрегати Ingenium не тільки неймовірно економічні, досконалі та потужні. Періодичність технічного обслуговування у 34 тисячі кілометрів (у порівнянні з 26 тисячами, як було раніше) також гарантує доступність і зручність у володінні. Довшої періодичності технічного обслуговування вдалося досягти шляхом упровадження ряду інновацій, таких як зменшення тертя між поршнем і поверхнею отвору для скорочення споживання мастила, використання надзвичайно високоякісного мастила з ультрасучасними присадками, а також встановлення системи фільтрації, що користується перевагами суттєво чистішого процесу згоряння. Найважливіше те, що значно скорочене споживання палива у моделях Evoque мінімізує обсяги відпрацьованих газів, а з ними і кількість маленьких часток, які система фільтрації має видаляти з мастила, у той час як покращена технологія свердління отворів також зменшує можливе забруднення від кожного циліндра. У результаті мастильний фільтр і, відповідно, і саме мастило довше залишаються значно чистішими. Режим тестувань, якому піддали двигуни Ingenium, передбачав долання більше трьох мільйонів кілометрів у реальних умовах і більше 72 тисяч годин роботи на динамометричному стенді, що стало суворим випробуванням, яке можна порівняти з вісьмома роками експлуатації за найгірших умов. Ультрасучасна дев‘ятишвидкісна автоматична трансмісія Удосконалена 9-швидкісна автоматична трансмісія ZF входить у стандартну комплектацію Evoque Convertible. Цей пристрій, що створено спеціально для багатофункціонального застосування автомобіля, має дев‘ять близьких передатних чисел з шаховим розташуванням для ідеального прискорення та неперевершеної ефективності. У момент активації запалення з центральної консолі піднімається ротаційний перемикач передач з приємною на дотик металевою насічкою. Водій може залишити трансмісію в автоматичному режимі, даючи можливість адаптивній системі перемикання передач на інтелектуальному рівні передбачати манеру водія. А для ідеального контролю руху передачі можна обирати за допомогою перемикача, встановленого на кермі.

Перша передача – це неймовірно низьке передатне число, що підходить для дуже активного прискорення з нерухомого положення, руху будь-якими дорожніми умовами на низькій швидкості або долання екстремальних підйомів і схилів. У нерухомому стані Evoque Convertible в автоматичному режимі перейде до другої передачі, порівняної з першою у трансмісіях з меншою кількістю передатних чисел, гарантуючи неперевершену досконалість та ефективність під час перемикання на решту режимів. На протилежному кінці цього діапазону дев‘ята передача пропонує зменшену швидкість двигуна, що підходить для руху автошляхами. Вибір з двох систем повного приводу – ефективної чи активної Ефективний повний привід входить у стандартну комплектацію Evoque Convertible. Ця інтелектуальна система постійного повного приводу застосовує центральну муфту зчеплення Haldex з електронним управлінням для безперервної зміни потоку крутного зусилля між передніми та задніми колесами. Це гарантує ідеальну прохідність у поєднанні з покращеною прийомистістю та ходовими якостями на всіх дорожніх покриттях. Ультрасучасний активний повний привід можна замовити як додаткове обладнання для підвищення ефективності та прийомистості. Під час тривалого руху на швидкостях вище 35 км/г  активний повний привід перемикається на двохколісний режим, знижуючи тертя карданної передачі для оптимізації ефективності. Система постійно відслідковує тягове зусилля та дії водія і здатна непомітно переходити у повнопривідний режим лише за 350 мілісекунд. Дві муфти зчеплення з електронним управлінням, розташовані по обидві сторони заднього диференціалу, також підвищують прохідність і комфорт під час руху з системою активного повного приводу. Муфти швидко розподіляють крутний момент до задніх коліс з високим зчепленням, покращуючи тягове зусилля за слизьких дорожніх умов, а також підвищуючи задоволення від водіння автошляхами. Пасажири можуть спостерігати за діючим режимом активного повного приводу за допомогою функції 4x4i на сенсорному екрані нової інформаційно-розважальної системи InControl™ Touch Pro.

Повна версія >>

Понравилась статья?

Читать далее

Контакты для прессы

По всем вопросам связанным с прессой обращайтесь в наш PR-отдел

Козловская Наталья

Начальник PR отдела

+38 (063) 020-13-29
n.kozlovskaya@auto-life.ua

Оформить заявку

Фотофакты

 

Календарь ближайших событий

Полный календарь событий »

Популярные новости

Награждение ФАУ: информация для приглашенных — 18 апреля 2024

Церемония состоится 17 февраля 2013 года в Национальном дворце «Украина» (Киев, ул. Большая Васильковская, 103).

Приглашение на участие в V этапе Кубка Украины по ралли-рейдам "Киммерийский тракт". — 18 апреля 2024

23-25 ноября в АР Крым состоится V этап Кубка Украины по ралли-рейдам "Киммерийский тракт". Приглашаем Вас принять вызов в очередной схватке за звания лучших гонщиков внедорожного спорта.

Видео с трассы. Киммерийский тракт 2012 — 18 апреля 2024

Видео с трассы. Киммерийский тракт 2012.

Архив новостей»